torsdag den 20. april 2017

Velkommen til Dyreriget





Bemærk venligst: Jeg tager kun få kommissioner ind i 2018, ventetid op til 3 måneder.

Jeg hedder Lene Daugaard og har i flere år portrætteret kæledyr. Det har både været hunde-, katte-, og hesteportrætter samt et enkelt af en papegøje.

En portrættegning og -maleri er ikke et foto. Mine portrætter er realistiske, men du får ikke en kopi af dit foto, men derimod et selvstændigt kunstnerisk billede, som har helt sin eget udtryk.

Jeg laver portrætter i 4 forskellige medier, så vælg hvad du synes bedst om. Og det er så nemt, for portrættet leveres lige til at hænge på væggen.

Du er velkommen til at kontakte mig i enhver måned, men tag forbehold for, hvornår du skal bruge portrættet, hvis det fx er til en gave. Normalt vil bestilling 5-6 uger før portrættet ønskes, være passende.

Hvis du sammenligner mine priser med andres, så bemærk, at mine portrætpriser er inklusiv ramme med passepartout  eller på læred - lige til at hænge op.
Alle priser tillægges porto, hvis du ikke vil afhente. Udbringning kan delvist gøres i Århus syd området.



PORTRÆTTYPER 

Et portræt i blyant er et meget klassisk sorthvidt portræt, med mange fine detaljer.

Hvis du ønsker et portræt i farver, kan du vælge mellem farveblyant, pastel eller akvarel. Farveblyant er som en detaljeret tegning med farver og pastel med færre detaljer og lidt mere malerisk. Mine akvareller er mere farverige og har et andet udtryk end de mere detaljerede. Det bedste er at kigge ind på fanerne til venstre, for at få et indtryk af stilarterne.


En portrættegning er ideel som gave - enten som færdigt portræt eller i form af et gavekort.




Sigurd




Jeg har på denne blog forsøgt, at give dig så bred information som muligt. Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at skrive til mig via kontaktformularen til højre på siden.

At forære familie eller venner et portræt, er at give en meget speciel og personlig gave. Jeg sælger også gavekort.

Jeg tager et begrænset antal bestillinger om året, så mail/brug konaktformularen tv), hvis du har spørgsmål.



  
Fnuggi


Jeg sender ikke et portræt ud, som jeg ikke selv er tilfreds med.


VIGTIGT: Læs også Priser og Bestilling samt Spørgsmål&svar, via faneblade til venstre.


Respons jeg har modtaget fra kunder:

Det er lige ham, det glimt i øjet.
Virkelig flot""Waauuuuvvv, siger jeg bare!
En skøn tegning.
Et utrolig flot stykke arbejde.
Jeg vil lige endnu en gang sige mange tusind tak for den fine tegning.
Hun ser jo bare dejlig ud.
Jeg er fuldt ud tilfreds med din tegning.
Hold da op, det ligner jo helt utroligt.
Mange tak for det flotte portræt.
Jeg er så glad for tegningen.
Vi har nu modtaget billedet og vi siger mange tak for det. Der et dejligt billede, som vi er meget glade for.
Jeg skal varmt anbefale dig til andre.
Min kæreste har lige set det, og han er helt enig i, at det er hans hund.
Jeg har ikke set flottere hundetegninger.
Det er den bedste julegave jeg har foræret nogen!
Det var en supergod gave - Lxxxx fik helt tårer i øjnene, da hun så billedet.
Et flot stykke arbejde.


Kontakt:
le.daugaard@gmail.com eller kontaktformularen øverst.


...................................................................................................................................


Udover at tegne jeres kære hunde, tegner jeg også dyr efter egne fotos. Hundene bruges bl.a. til dekoration på mange ting fra print til t-shirts, krus, puder osv. Se links til Doggyshops til højre.








HUNDEPORTRÆT - KATTEPORTRÆT - HESTEPORTRÆT - HUNDEMALERI - HUNDETEGNING - KATTEMALERI - KATTETEGNING - HESTEMALERI - HESTETEGNING - PORTRÆT - KÆLEDYRSPORTRÆT - DYREPORTRÆT - PORTRÆTTEGNING - PORTRÆTMALERI


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.